CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

♥ ♥ OWNER BLOG ♥ ♥

ღ syiera eyraa for short (: ღ
SINGLE (: ღ
A crazy person (: ღ
ღ iloveyou E.E (:
22 feb 1994 mybirthday (: ღ
ღ Thankyou for reading :) ღ
ℴνℯ , bubblewhite .♥
♥ BLOG BUBBLEWHITE SIMPLE JEA . TAK CANTIK MACAM BLOG KORANGG ^^ JGN LUPA COMEN (:♥

Saturday, March 12, 2011

imissyouu ):




ABOUT HIM (!)

nama : SHAZREEN
status : my ex boyfiee

heyy , sebenarnye nak cite pasal dea ni smlm , tapi tak sempat n smlm pun tak de mood kan , so ari ni nak cite pasal die . kalau korang nak tau , ni la mr.S yang slalu saya tulis dlm status facebook , maaf , muka dea terpakse dikaburkan , tak nak ada sape-2 yang terasa nanti , kenapa saya tulis pasal dea ? sebab saya sayang die lagi  ! !  dea org ke 2 buaddd saya heppy lepas farish game saya , arhhh ! saya bahagia bile dea texting saya , dea suke panggil saya babyy gemokk ! tapi saya tak kesah , sebab saya pun panggil dea kepengg ! kiteorang just couple seminggu jea , lps tu kiteorang break sebab dea buad relationship nan gurls laen kat facebook , waktu tu saya rase sedih sangat bile dea buadd cm tu , saya taktau kenape dea buadd cm tu , saya just diam jea , n saya kate kat dea saya tggu dea dlm mase seminggu , then dea kate okea . dalam masa yang sama , kite orang still texting , saya cakap kat dea yang saya still angap dea boyfiee saya lagi , tapi dea kate dea taknak couple-2 dah , saya kate okea , esoknya saya buad relationship nan laki laen sebab taknak rase saket hati , kebetulan dea unline plak time tu , then dea kate congret !

 ni antare mesej-2 dea :

2-mar-2011
mr.S :  you tau tak i sayangg u cam gf i , tapi you dah taken , i boley pe , n i say i benci you now !
saia : (dlm hati) (kenapa la bodoh sangat kau ni tak bg tau awal-2 ? arghhh , aku pun still angap kau bf aku , tapi kau kate kau taknak couple-2 lagi , aku frust doe)

3-mar-2011
mr.S : my syiera , ni la last time i boley text you , hope you heppy wif ur new bf , you i sayangg sgt2 kat you , ehh , cincin cple i beli awal2 nak tggu you dtg jb , hwmm you think i mrepek kan ? i taknak jadi perampas , u hak alif haikal but not mohamad shazreen .
saia : (dlm hati) (wahh , teharu nya , andai kate aku bole bagitau kau sape alif yang sebenarnye n kenapa aku buadd relationship nan dea , msti aku dah dapat kau balik kan ? semuanya tak dirancang )

4-mar-2011 17:48
mr.S : baby syiera , iloveyou sayangg :'( .
babyy , i taknak kehilangan you :(
takpe la you dah taken , i takley wt pape la babyyy !
betuah la sape dapat you sayang . .
u always be mybaby taw sayangg . .
btw thanks sbb ta buang myname at ur info (facebook)
(msg ni sudah digabungkan dalam 1 hari yang dea text , waktu dea kate cmnie , saia heppy sanad-2 , taktau nak cakap apea , mmg heppy sanad-2)

LUAHAN HATI :
saya rasa bodoh sangat bile saya tak bgtau dea yang saya buad relationship nan adek angkat saya(aiman) kat facebook , andaikate saya bule undur masa n bagitau awak yang saya buadd relationship tu , mesti kite dah heppy kan skrg sayangg ? tapi sayangg , semuanye berpunca dari saya , kalau la saya tau jadi macam nie , saya mesti bgtau awak awal-2 , now awak pun dah benci sanad-2 kat saya , sampai awak buang saya dari friend facebook awak , saya terkilan bile awak buadd cm tu , saya tak de hak nak mara awak sebab awak bukan milik saya lagi . saya nak awak tau , saya sayangg awak , tapi nak buadd cm ne , maybe kite takde jodoh , awak-2 , saya mnx maaf atas segalenya , saya tau saya salah , saya sayangg awak , tapi awak milik orang laen sekarangg ! awak mara sangat kat saya waktu tu , n awak kate awak nak jadi player lepas nie , sebab saya buadd awak cm nie ! saya taknak awak jadi player , saya tau hati awak sakit bile awak tgok saya buad relationship uh , sorry sanad-2 awak ! hope awak buley maaf kan saya ): saya perlukan awak lagi , tapi ape buley buadd , nasi sudah menjadi bubur . sapea pun GF awak lepas nie , hope awak heppy nan dea . takecare awak !


NOTE :
kepada awak ***** , saya tau awak sakit ati kan tgok saya tulis pasal ex saya , mesti awak mara kan ? sorry awak , saya just nak luahkan ape yang saya pendam selama nie , nanti saya cerita pasal awak pulakk err , jangan mara , nanti kena jual ! (:


♥ ♥ HEY SI COMEL , TERIMAKASIH SBB LUANGKAN MASA UTK MEMBACA BLOG NIE , LIKE KALAU SUKA ♥ ♥

2 comments:

  1. mama , pasal die remove mama from friend die tuh , same lahh macam adekk , tapi kami x kapel pun . haha !
    mama ohh mama , chills lahh ! :D

    ReplyDelete
  2. mama tau sapea yang remove tu , ,siap block lagi kan ? humm

    ReplyDelete