CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

♥ ♥ OWNER BLOG ♥ ♥

ღ syiera eyraa for short (: ღ
SINGLE (: ღ
A crazy person (: ღ
ღ iloveyou E.E (:
22 feb 1994 mybirthday (: ღ
ღ Thankyou for reading :) ღ
ℴνℯ , bubblewhite .♥
♥ BLOG BUBBLEWHITE SIMPLE JEA . TAK CANTIK MACAM BLOG KORANGG ^^ JGN LUPA COMEN (:♥

Friday, March 11, 2011

penyelamat hari ini (:




LATAR BELAKANG SI DIA (:
nama : nur fatehah dhamira
status : tidak diletahui la (:  

comel tak ? comel kan ? macam saia jugak , HAHA
die ni bakal adek angkat saia bkn bakal adek ipar tau ,
die pernah couple nan ex saya (jimmy neutron) , waktu tu saia bengang gile , ase macam nak bunuh jea budack ni , tapi sekarang , tidak lagi , kan adek kan ? (:
die penah cakap kat saya yg dea still sayang kan jimmy saya tu ,
n tak tau dah break belum nan  jimmy tu , die still setia menanti si jimmy tu ,
sedangkan jimmy itu ada gurls laen , setiakan die nie ? bak kate org si jimmy ni sememangnye playboy ,
tapi bagi saia dea bukan playboy , hanya saya dan jimmy jea tau kenapa jimmy jadi cm tu ,
kan jimmy kan ?
satu ari tu die bgtau saya yang die bengang nan sorang budack laki ni , budak laki ni satu class nan dea ,
nak tau kenape dea bengang ? sebab budack laki tu pernah cakap kat dea yg dea masih sayangka fatehah ni , n tak nak couple-2 lagi , dea nak tggu fatehah , tapi terkantoi apabila budack laki ni dah ada makwe ,
smpai makwe budack laki ni sound fatehah , jahatkan ?
tak patut tol budack laki ni buadd die cm ni kan ?
sabarr la sayangg , laki cmtu tak yah pkir sangat , chill ukea (:
sejak dea cite pasal nie , kiteorang dah mula rapat (:
insyaallah akan jadi adek agkt saia tak lame lagi (:



--------------korang mesti terpkikir kan apa kena mengena budack nie dengan titlle ari ni ?
betul tak ? HAHA , ni nak story ni , baca sampai habis key :)


kisah bermula apabila .....................
***waktu dalam bas***

^^^^ ain : kawan yg sentiase dibuli oleh saia^^^

saia : adoi ain , aku terlupe nak bawak calculator la , dah la hari ni exam math , mati la aku ,
aku asyik lupe jea nak bawak calculator , same macam semalam , waktu exam aku lupa gak nak bawak calculator , apetah yang aku ingat , haishh , mati la aku , cmne ni ? exam dah la start pukul 8.50 ! ! !
 ain : (senyum)

*** tiba di sekolah ***
(semasa berjalan nak masok ke sekolah)
saia : weyh ain , nanti teman aku g class 3***** tau , class yang dekat toilet tu !
ain : mane ade class kat toilet , kau ni pandai-2 jea la . ( sambil ketawa)
saia : heyyy kau ni , aku sepak kunk , yeala-2 class yang sederet nan toilet tu , tapi sebelum tu aku nak g koperasi dulu , nak beli makanan !

***sampai di class 3***
saia : alamak ain , budack tu tak de la plak , adoii , penat jea aku datang
(doa bermula)
saia : adoi ain , asal aku panas sangat nie , ni mesti aku banyak buad dosa kan , HAHA , sumpah panas giler , abis baju aku basah .
ain : (senyum)
(doa tamat)
saia : haaa , tu pun budacknye . (budack yg dimaksudkan fatehah , memanggil n terus bertanya) adek-2 , exam apea ari nie ? adea calculator tak ?
fatehah : calculator ? ade-2 , errr jap-2 , ak kena chek dulu .
(dea dtg smbl bwk calculator da serahkan pada saya)
saia : (dlm hati) pehh selamat aku !
****TAMAT***
KESIMPULANNYA :
saia kate dea peyelamat sebab dea dah bagi saya pinjam calculator n saya dapat menjawab soalan math tadi , ouhh fatehah , tengss pinjamkan sys calculator tadi err , sayangg kau la adekk (:

PESANAN :
errr adek , lau de pape masalah cite je kat sis uke , sis sedia mendengar , n now adek dibawah jagaen sis , igt tu tau , n jgn sesekali cari pasal nan org lua ouke (:


WARNINGGG ! ! ! !
heyy shit ! jangan sesekali sakitkan hati dea , expcialy 4 boy ! jgn cuba-2 nak mainkan perasaan dea uke ! kalau aku dapat tau ade BUSTED o sapea-2 touch dea , n maenkan dea , aku n budack-2 aku akan cari budack tuu sampai dapat , kalau rase nak KOMA , try la buadd okea , last warnigg ,! ! ! !


♥ ♥ HEY SI COMEL , TERIMAKASIH SBB LUANGKAN MASA UTK MEMBACA BLOG NIE , LIKE KALAU SUKA ♥ ♥

0 comments:

Post a Comment